Normal să nu ne placă…


 

ernu01

Nici împăratul n-a decorat încă pe nimeni fiindcă i-a amintit că e în pielea goală. Dar să lăsăm capetele încoronate şi alte chestiuni la care eu nu mă pricep. Citeam printre comentarii unul mai „vertical” că X n-ar fi fost să sărute inelul noii puteri de pe degetul lui Ehrenburg, deci… nu chiar toţi! Disputa nu mi se pare interesantă, e previzibilă şi nu duce nicăieri. În schimb mă întreb ce aş fi făcut eu dacă eram în Bucureşti în vremea aceea, dacă eram intelectual şi dacă aş fi aflat de această oportunitate de a mă pune bine cu noua putere. Probabil nu m-aş fi dus. Nu vă grăbiţi. Nu e vorba nici de caracter, nici de marele idealism risipit într-o lume nevrednică. E pur şi simplu o presupunere. Nu m-aş fi dus din lene, ştiind că oricum acolo ar fi fost coadă şi mie niciodată nu mi-a plăcut să stau la coadă. Adaug, nu în apărarea mea, că mi-a lipsit întotdeauna ambiţia, n-am vrut niciodată să fac carieră şi nici n-am făcut (deci am reuşit – să nu reuşesc), n-am fost niciodată „mândru” că… şi am considerat întotdeauna mândria o însuşire suspectă. Sunt o corcitură, deci un fel de maidanez şi evident maidanezii nu au orgolii. Credeţi că mi-a scăpat ceva?

Un gând despre „Normal să nu ne placă…

Lasă un răspuns

