Calea neumblată 


Calea neumblată este singura pe care merită să o cauți. Vei dori să îndeşi în rucsac încrederea şi curajul, speranța şi vigoarea. Nu ai nevoie de atâtea bagaje. Oricum nu avem nimic de pierdut. De ce să ne temem? 

4 gânduri despre „Calea neumblată 

  1. Se pune întrebarea: ce contează cel mai mult – s-ajungem rapid la destinaţie sau călătoria în sine?
    Dacă e prima atunci drumul cel mai scurt între două puncte este linia dreaptă. Oricît de bătută ar fi calea aceea.
    Dacă e a doua atunci se naşte o altă întrebare: dacă există o altă cale atunci de ce nu a fost umblată nici de drumarii-constructori înşişi nici de alţii? Poate că nu e bună, poate că e o capcană pentru fraieri sau poate că e nou construită şi se aşteaptă cobaii s-o testeze.

    Rumegînd cele de mai sus într-un colţ de minte, găsesc de bun simţ alte două opţiuni:
    1. Analizarea trecutului, poate la un moment dat am fost pe calea cea bună şi am rătăcit-o; ne-am putea întoarce, ar fi mai uşor
    2. Cu maceta în mînă construim propria cale prin hăţiş, astfel încît fie de vom pieri fie de vom ajunge la capăt va fi din proprie voinţă şi alegere

    Apreciat de 1 persoană

  2. De timpul ramas, de indoiala strecurata la popasuri, de pierderea linistii pentru care am trudit pina atunci si pe care nu am dobindit-o de fapt niciodata, de acumularile pe care le-am adunat din noroc, din nenoroc sau din intimplare si pe care le numim viata, in sfirsit de noi insine, ca nu am priceput nimic din bolboroseala oracolului.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

