Alegeţi-vă categoria


Dar, unde eşti...
Dar, unde eşti… (Photo credit: Wikipedia)

Imaginaţi-vă un meniu dintr-o interfaţă grafică, în care vi se pune întrebarea: ce fel de blogger eşti [vrei să fii, te consideri] şi ca de obicei în asemenea aplicaţii, ţi se oferă mai multe opţiune care să permită clasificarae ulterioară. Recunosc că la mijloc e o constrîngere, aceea de a alege dintre răspunsurile dinainte stabilite, plus opţiunea altele, – fiindcă dacă fiecare ar răspunde după cum îl taie capul, softul s-ar încurca la prelucrarea datelor. E un exerciţiu foarte bun şi pentru democraţie noastră în plin avînt. Alegem doar din partidele de pe listă sau nici unul [nu ne ducem să votăm]. Cînd ne stabilim categoria de blogger, acceptăm aceastăcontrîngere, plus varianta refuz, [eu sunt altceva] – cu problema adiacentă: eşti altceva, dar de unde va afla lumea că eşti altceva, dacă nu vei fi pe net? Mai gîndiţi-vă şi la acest aspect, înainte să daţi un clic şi să plecaţi de pe această pagină.

Mai jos vă propun cîteva tipuri de clasificare:

1. bloggerul sictirit

1.1. sictirul partizan [mă enervează numai ce fac ăia, ăştia – adică ai mei – sunt altă poveste]

1.2. sictirul nonpartizan [mă enervează toţi şi toate, eu sunt singura făptură inteligentă care a rămas în viaţă]

2. bloggerul melancolic

3. bloggerul entuziast

4. bloggerul mitoman

5. bloggerul grafoman

Vă recunoaşteţi în vreuna din aceste categorii? Eu am reuşit să mă recunosc în toate 🙂

3 gânduri despre „Alegeţi-vă categoria

Lasă un răspuns

